Jeśli jesteś w pełni zdecydowana na wyjazd - skontaktuj się z naszym biurem. Prześlemy Ci umowę, po podpisaniu której powinna nastąpić wpłata pierwszej części opłaty za program.

Następnie dostaniesz od nas zestaw formularzy aplikacyjnych, które, po wypełnieniu, należy odesłać do naszego biura w ciągu ok 2 tygodni. W tym czasie otrzymasz dane konieczne do wypełnienia testu psychologicznego, który również powinnaś wypełnić (elektronicznie). Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionych formularzy ustalamy z Tobą miejsce i datę rozmowy kwalifikacyjnej (interview).

Twoje dokumenty przesyłane są do naszego biura partnerskiego goAuPair, które należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Biur AuPair IAPA. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem goAuPair w Polsce.

Po kilku tygodniach otrzymasz oferty rodzin, które będą  zainteresowane Twoją kandydaturą. Po rozmowie z rodzinami powinnaś poinformować nas, czy akceptujesz rodzinę goszczącą, czy też oczekujesz kolejnych propozycji.

Po zaakceptowaniu rodziny otrzymasz od nas dokumenty, które są potrzebne do złożenia wniosku o wydanie wizy J-1 w Ambasadzie lub Konsulacie i wpłacasz drugą część opłaty.

Po załatwieniu wszystkich formalności, umawiasz się z nami na datę wylotu i otrzymujesz od nas bilet lotniczy wraz z instrukcjami dotyczącymi Live Training w Nowym Jorku

Aplikacja

Zestaw formularzy obejmuje:

  • podanie goAuPair Application Form;
  • dwa formularze referencji opieki nad dziećmi wystawione przez rodziców dzieci, które były pod opieką kandydatki;
  • opinia o kandydacie, wystawiana najczęściej przez nauczyciela, księdza czy pracodawcę;
  • świadectwo zdrowia (nie starsze niż 3 miesiące), wystawiane przez lekarza pierwszego kontaktu, zezwalające na jednoroczny pobyt za granicą;
  • list do amerykańskiej rodziny goszczącej;
  • zdjęcia Au Pair;
  • świadectwo ukończenia szkoły średniej lub studiów, certyfikaty językowe;
  • zaświadczenie o niekaralności;
  • kopię ostatniej strony paszportu oraz kopię prawa jazdy;
  • wszelkie dodatkowe referencje, wzbogacające Twoją aplikację.